Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesse for HC Raid?

Hvilken dag ønsker i at raid?
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
PreviousPage 4 of 6Next

@Visby

Her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tG1q1nXKKnyJ1DKS_Lmgz_NXN9nEpcejU5FezhZIx6U/edit?usp=sharing

 

Lige her ?

Quote from Magicmars on 6. November 2020, 5:45

@Visby

Her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tG1q1nXKKnyJ1DKS_Lmgz_NXN9nEpcejU5FezhZIx6U/edit?usp=sharing

 

Lige her ?

Takker ;D

Jeg er intresseret i HC raiding.

Er 99% sikker på jeg er nok Mage.

 

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

Jeg er interesseret i HC raiding :), har skrevet mig i dokumentet.

Regner med at spille warlock affliction/destruction.

Jeg står desværre midt i en flytning december/januar, og internet status er uvist pt. så måske bliver det start senere i tier'et

 

 

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

@klerke Vi ser hvad tiden bringer for dig. Måske den flytning ikke bliver så slem som antaget.

Men fedt du lige giver et heads-op - Hvis du vil give et notits når flytningen sker, i vores HC kanal, som du måske har fået rank med- Hvis ikke så skriv lige på discord i vores HC-chat så du kan få tildelt rollen. Og @nævn gerne mig så jeg bliver tagget.

Vi ser frem til at raide med dig og alle de andre på HC raidet.

Gaffeltyven ( Anja)

så er jeg også skrevet op til HC Raid i SL 🙂

-har skrevet mig på Archibal da det er den jeg tænker at spille i shadowlands.

 

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

@dangerjoe ahh så giver det mening. Så får du også lige en HC rank inde på discord, da jeg ikke vidste hvem Archibald var 😀

 

Rexusferni has reacted to this post.
Rexusferni

Og lige en tak til @pure og @bolcheskaalen for at bruge tid på at stable det på benene 🙂

GG! 🙂

 

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

@jaywalker @magicmars @eidolon @cinday @Spaceis @bolcheskaalen @soulchok @razerbackks @psychomaniac @hunsun @brewstar @susp @dragme @anarkus @visby @cuno @klerke @ratkuul @jochum

Hej Alle

Det er super fedt at se alle de signs på vores sheet :muscle_tone1: @bolcheskaalen og jeg vil gerne invitere jer til en snak omkring vores raidteam! Hvad vi har af tank’s, healers og dps’er. Og om alle er tilfredse med den rolle i har sat som main.

Så vi håber i vil komme på onsdag d. 18.11.2020 kl 20.00-21.00

Vi glæder os til at møde jer!! Hilsen Pure og Gaffeltyven

Subs, Dragme and Gaffeltyven have reacted to this post.
SubsDragmeGaffeltyven
Quote from Pure on 14. November 2020, 10:49

@jaywalker @magicmars @eidolon @cinday @Spaceis @bolcheskaalen @soulchok @razerbackks @psychomaniac @hunsun @brewstar @susp @dragme @anarkus @visby @cuno @klerke @ratkuul @jochum

Hej Alle

Det er super fedt at se alle de signs på vores sheet :muscle_tone1: @bolcheskaalen og jeg vil gerne invitere jer til en snak omkring vores raidteam! Hvad vi har af tank’s, healers og dps’er. Og om alle er tilfredse med den rolle i har sat som main.

Så vi håber i vil komme på onsdag d. 18.11.2020 kl 20.00-21.00

Vi glæder os til at møde jer!! Hilsen Pure og Gaffeltyven

klassisk jeg kan så ikke være der onsdag :S
men tager gerne tank som prot warrior eller prot paldin (i vælger) hvis der mangler en eller en af tanks gerne vil dps/heal istedet

ellers så min shaman som enten resto eller enhancement i bestemmer også der

 

Wuhu jeg når at komme til mødet alligevel

 

PreviousPage 4 of 6Next