Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesse for HC Raid?

Hvilken dag ønsker i at raid?
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
PreviousPage 5 of 6Next

Hej Alle

Tak for det flotte fremmøde til HC Opstart møde.

I kan se referat her.

https://drive.google.com/file/d/1Hg-7n8_mjsyWF7ku88aa3Y4omsHQA5YK/view?usp=sharing

Blamage has reacted to this post.
Blamage

Hej Alle

HC Raidholdet er pt på 29 raiders og der er kun plads til 30 i Flex. Så der er lukket for tilmelding. Hvis der bliver flere ledige pladser så lukker vi op for tilmeldinger igen!

Ratkuul and Gaffeltyven have reacted to this post.
RatkuulGaffeltyven

vil lige høre alle healers om de stadig er låst på at være healer

ja for jeg har godt nok fortrudt at stå som dps så kunne godt tænkte mig et heal spot hvis en healer hellere vil dps

😀

hey. jeg vil bare sige, at hvis i får brug for en ringer, så vil jeg meget gerne med. Har pt. omkring 175 ilvl og kan spille shadow/disc alt efter, hvad der er brug for. gl in there! /Uckly

Hej Uckly, der er ca en håndfuld som ikke er signed up til raid på onsdag, så det tyder på der måske stadig er plads 🙂 Der bliver meldt lidt mere ud her i weekenden 🙂

Uckly has reacted to this post.
Uckly

@xlausen

Så kære SD's Der er kun 4 dage til launch af Castle Nathria.

Vi ser at alle minimum har et ilvl på minimum 170 så vi kan komme godt igennem Normal.
Vi linker raidboss -videoer på discord så i har mulighed for at se dem inden onsdag!

I skal have signet senest MANDAG D: 7 Dec. ellers er spottet væk til anden side... Der er stor efterspørgsel på raiding så det er bare med at få fingeren ud ?

Husk nu at få flasker, food og Potions med jer og stå klar ved raidet kl 19.45 når invite sker. Få hentet det i skal inden kl 19.45.

Vi glæder os til at se jer og så skal vi have nakket en masse nye bosser.

SES ?

Jeg følger også lige med henover weekenden. 🙂

Jeg spiller pt feral, på min druid, Mylra og har pt de 171 i ilvl.

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

Må os hellere få nævnt mig selv. Lenuss, 179ilvl MW Healer, men ye lidt ligesom Uckly, hvis i mangler ringer så jeg klar anytime. 🙂

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

Hvis der mangler en tank til HC eller normal raiding skal i bare sige til 🙂 Ellers skal jeg til at have arbejdet på et balance eller feral spec hehe.

Vil meget gerne starte med at raide igen og meget gerne med denne guild 🙂

PreviousPage 5 of 6Next