Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesse for HC Raid?

Hvilken dag ønsker i at raid?
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
Page 1 of 6Next

Ønsker du en mellemting mellem Onslow og Mythic raiding så kan det være HC Raid-Team er noget for dig.

I første omgang vil vi lige se om der er stemning for dette hold, skriv gerne her i forum om det er noget i ønsker.
Planen er, fokus på progress.
Med start igennem normal og derefter HC.
Vi vil også prøve at sætte Mythic Dugeons op i weekenden, så vi på denne måde kan få bedre gear sammen.
Vi forventer at man bruger flasks, pots og enchants. Har styr på hvilke stats er bedst til ens class, eller som minimum spørger andre om råd hertil. Vi forlanger ikke man skal spille et bestemt spec, så længe du kan bære din egen vægt.

Der er ikke fastlagt dag/dage, derfor opsat poll.

 

Opdateret

Tidspunk: onsdag og søndag kl. 20.00-23.00 -Start dato kommer!

Fedt og se der er opbakning til HC Raid!
Der er så stor interesse at holdet nu er oprettet 🙂

hvis der er nogle spørgsmål tag fat i mig eller Gaffeltyven :)!

I må gerne udfylde dette sheet med hvad i vil spille. Så får vi jer opdateret med rigtige rank på discord.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tG1q1nXKKnyJ1DKS_Lmgz_NXN9nEpcejU5FezhZIx6U/edit?usp=sharing

Jeppe and Gaffeltyven have reacted to this post.
JeppeGaffeltyven

soulchok er klar på warlocken destro eller afflc

Pure has reacted to this post.
Pure

Mojn Pure.

Jeg er interesseret i HC raiding, og når vi har den clearet er jeg frisk på Mythic også. Spiller på min BM hunter.

 

Pure has reacted to this post.
Pure

Cool 🙂

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

Hvis jeg kan få tid til det, så kommer jeg nok og deltager på min alt (jeg ved ikke om det er okay, da den nok måske også skal bruges til mythic holdet).

Pure has reacted to this post.
Pure

Hej hej god ide ?

Jeg vil da gerne melde min interesse ? enten med mage eller monkie

Pure has reacted to this post.
Pure

Er ikke lige klar over hvor jeg voter henne, eller om jeg har gjort det inde på Discord. Men jeg voter på dagene Onsdag og Søndag

Pure has reacted to this post.
Pure
Quote from Bolcheskålen on 18. October 2020, 10:51

Er ikke lige klar over hvor jeg voter henne, eller om jeg har gjort det inde på Discord. Men jeg voter på dagene Onsdag og Søndag

Der er en afstemning i toppen af tråden ?

Pure and Gaffeltyven have reacted to this post.
PureGaffeltyven
nvr4getcryevrytiemlol Formerly known as Palihz

Så har jeg stemt kan jeg se, for muligheden er der ikke mere 😀

 

Pure has reacted to this post.
Pure

Jeg er også frisk på heroic raiding. Vil gerne mythic på længere sigt, men det er et stykke tid siden jeg har raidet, så tænker at en kombi af normal/heroic er en god start

At køre m+ i weekenden er rigtig fedt.

Regner med at spille Rogue, men er ikke helt fastlagt på main alt endnu

Page 1 of 6Next