Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesse for HC Raid?

Hvilken dag ønsker i at raid?
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
PreviousPage 3 of 6Next

Jeg er usikker omkring hvad dage der vil være i mit favør efter 31 dec 2020.

Fik en opsigelse pga covid19 situationen så jeg skal finde nyt terran og derfor den svage favorit raid aften(er)..

 

Glæder mig dog 🙂

 

Jeg er også frisk på Heroic raid i Shadowlands 🙂

Jeg har dog ikke besluttet mig for, hvilke class jeg vil spille endnu - det bliver nok monk, shaman eller priest 🙂

Vil gerne være med på HC holdet! Har afgivet stemmer ifht. dagene. Hvilket tidspunkt på dagen regner I med at raide?

Vi mangler stadig main healer og tanks. Kom frisk kom glad 🙂

Quote from Eidolon on 2. November 2020, 14:59

Vil gerne være med på HC holdet! Har afgivet stemmer ifht. dagene. Hvilket tidspunkt på dagen regner I med at raide?

Bliver 20.00-23.00 🙂

Jeg har helt sikkert en interesse i at være med, er dog lidt usikker på dagene. Jeg forsøger at finde en løsning og vender tilbage når jeg ved lidt mere 🙂 Skulle det lykkedes så er der i hvert fald en tank klar!

Quote from Pure on 2. November 2020, 16:59

Vi mangler stadig main healer og tanks. Kom frisk kom glad ?

Jeg kunne godt finde på at gå main tank på min monk - mangler vi stadig en tank?

Jeg vil godt godt være med på raid her i bfa og shadowland, her i bfa er jeg kun interesseret i hc da jeg ikke har lavet nogen raids.

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

@visby du signer dig bare op på vores spreadsheet så giver jeg dig rolle på Discord også.

Vi starter i SL.

Quote from gaffeltyven on 5. November 2020, 23:26

@visby du signer dig bare op på vores spreadsheet så giver jeg dig rolle på Discord også.

Vi starter i SL.

Hvor finder jeg jeres spreadsheet? (:

PreviousPage 3 of 6Next