Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesseret i mythic raiding - Shadowlands

PreviousPage 5 of 6Next

Giesli - Affliction Warlock - Mangler lige et invite til guilden 🙂 P.t. 116 ilvl. Men det går hurtigt at geare op for tiden, så er klar på Mythic hvis i mangler 🙂

Quote from Oliria on 27. October 2020, 13:12
Quote from Quilaz on 26. October 2020, 15:09

Quilaz Death Knight

Unholy/Frost(offsspec blood)

Jeg har gear til Nyalotha mythic hvis i mangler en mand der(128,94)

Hej Quilaz, super med mere interesse. Hold dig lige til online, så kan vi diskutere om du skal med på raids her nu.

Jeg er stortset altid online, udover når jeg sover self. 😀

Jeg er interesseret i både HC og Mythic holdet, hvis der kun kan vælges 1, så melder jeg mig på til mythic.

Navn : Crankydad
Class : Druid
Spec : Balance Druid

Hej alle. Nu da vi ved at Shadowlands rammer 23. November, så har vi også en start dato for raiding.

Vi har heldigvis allerede haft god mulighed for at spille med en del af jer, men vi vil gerne kunne se jer alle an.

Vi er nødt til at gentage at: Det er jeres eget ansvar at få vist os hvad i kan. Vi vil gøre alt vi kan for at få jer med, men i er nødt til at overbevise os om, at i skal have et spot.

Så få spillet alt det i kan med holdet. Raids, Mythic +, dungeons, leveling. Især her når Shadowlands rammer. Vi sætter holdet efter bedste overbevisning, så I skal sørge for at vise os hvorfor det er JER vi skal have med.

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven

Hej,

Jeg melder mig fra mythic raiding holdet, fra starten af og giver mig i kast med heroic holdet 🙂

 

-subs

Gaffeltyven has reacted to this post.
Gaffeltyven
Quote from Subs on 2. November 2020, 11:27

Hej,

Jeg melder mig fra mythic raiding holdet, fra starten af og giver mig i kast med heroic holdet ?

 

-subs

Hej Subs, tak for tilbagemeldingen. Det sætter vi pris på. Hvis du får lyst til at søge ind senere, så giv os et praj.

Jeg melder mig op?.
Jeg har det seneste ikke raidet eller spillet wow, men er hooked og klar nu hvor Shadowlands er lige rundt om hjørnet.

Jeg har fornuftig erfaring med raiding, teamplay og fælles formål og ikke et hovedløst fokus på dps-meter. Vi er sammen om progress, bosskills.??

Jeg påtænker at spiller Hunter i shadowlands.

Quote from Oliria on 2. November 2020, 20:46
Quote from Subs on 2. November 2020, 11:27

Hej,

Jeg melder mig fra mythic raiding holdet, fra starten af og giver mig i kast med heroic holdet ?

 

-subs

Hej Subs, tak for tilbagemeldingen. Det sætter vi pris på. Hvis du får lyst til at søge ind senere, så giv os et praj.

Forslag: Kunne der laves en ekstra kolonne i dokumentet, hvor man kan skrive, om man vil spille normal, HC eller mythic? Det lader nemlig til, at dokumentet i høj grad er et dokument, hvor folk i første omgang gjorde opmærksom på, at de gerne ville raide.

Det dokument vi har her er kun et for mythic holdet?

Man er velkommen til selv at lave et hvor alle kan melde ind på hvad de er interesseret i

Ok, det var mit indtryk, at der efter det første møde var nogle, der meldte ud, at de hellere ville lave et HC-hold, og herefter har jeg ikke rigtig bemærket, at arket havde ændret sig i anden retning end flere tilmeldinger. Derfor tænkte jeg, at arket (måske ufrivilligt) var blevet konverteret til et ark af mere generel karakter. Imponerende med stadig så mange tilmeldte til mythic raiding!

PreviousPage 5 of 6Next