Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesseret i mythic raiding - Shadowlands

PreviousPage 4 of 6Next

Hej alle.

Vi holder første holdmøde på onsdag d. 14/10 kl. 20.15 på Discord. Jeg har prøvet at invitere alle på ingame kalender, men jeg har ikke kunne finde alle.

Giv lyd hvis i skal inviteres, ellers bare mød op på Discord.

Pure, Snowwild and 2 other users have reacted to this post.
PureSnowwildVeloSlassy

@hatthealer @pure @velo @Subs @wupacow @soulchok @snowwild @kaicer @jankolding @narcodh @slassy @teach @okoboko @tyronick@randomnavn @dozer

Pure, Velo and Slassy have reacted to this post.
PureVeloSlassy
Quote from Oliria on 12. October 2020, 23:24

Hej alle.

Vi holder første holdmøde på onsdag d. 14/10 kl. 20.15 på Discord. Jeg har prøvet at invitere alle på ingame kalender, men jeg har ikke kunne finde alle.

Giv lyd hvis i skal inviteres, ellers bare mød op på Discord.

Efter tanks spots er optaget på forhånd, så skal jeg lige genoverveje hvad jeg vil maine endnu.

 

Er desuden også i sommerhus til på lørdag, men godt møde til jer. ?

Tak najsen 😉 ses på discord i aften 🙂

Hej Najsen og Oliria

Jeg dukker op i aften på Discord 20.15.

/Velo

kommer på discord

har været i kø de sidste 40min for at logge ind

 

Tak til alle dem som var med til mødet i går.

Som nævnt på mødet, så er det vigtigt at vi som hold får en chance for at vurdere jeres spil inden mythic åbner. Så hvis man fortsat er opsat på at søge ind til start, så sørg for at kom igang med enten heroic eller mythic raiding her i pre-patch.

Pure har skrevet ud og spurgt til interessen om et heroic hold, og det lød til at der var flere som måske var interesseret i at starte der. Det synes vi kun er godt, man er altid velkommen til at søge til mythic holdet senere.

I må meget gerne tage stilling så hurtigt som muligt. Så hvis i overveje at vente med at søge ind på holdet, eller hellere vil heroic - så må i gerne lige melde fra. Det gør vores opgave nemmere med at få snakket/testet alle.

Skulle i sidde med spørgsmål, så tag endelig fat i os.

Som kommentar så er mulighederne for at raide i pre-patch flere.

1: Har man gearet, så kan vi tage jer med på Mythic Onsdag+Søndage

2: Der bliver også sat Heroic clears op om mandagen, her kan alle joine uanset gear. Det er en rigtig god ide at komme med og få banket rusten af inden SL.

Quilaz Death Knight

Unholy/Frost(offsspec blood)

Jeg har gear til Nyalotha mythic hvis i mangler en mand der(128,94)

Quote from Quilaz on 26. October 2020, 15:09

Quilaz Death Knight

Unholy/Frost(offsspec blood)

Jeg har gear til Nyalotha mythic hvis i mangler en mand der(128,94)

Hej Quilaz, super med mere interesse. Hold dig lige til online, så kan vi diskutere om du skal med på raids her nu.

PreviousPage 4 of 6Next