Forum

Please or Register to create posts and topics.

Interesseret i mythic raiding - Shadowlands

PreviousPage 6 of 6

Ja det er rigtig mange der gerne vil igang på mythic holdet ?

Jeg er også klar på noget mythic raiding - som nævnt i min ansøgning. Er snart mere aktiv online igen! God weekend

Jubas - Hunter intresseret i Mythic raiding

Hej alle Mythic interesserede,

 

Her får I lige en opdatering på Mythic holdet til Shadowlands. Vi har skrevet ud til dem af jer, som vi ser som tættest på Mythic rosteren lige nu. Hvis man ikke har hørt noget, men synes man burde være i betragtning til Mythic holdet, så er det altså ved at være sidste udkald. Det I så bør gøre, er at hive fat i en fra raidledelsen på Discord, og så ellers få spillet med så mange af os som muligt i relevant indhold (mythic+, HC raids, osv), så vi kan se jer an. Har I ikke mulighed for det, kan man også sende os relevante logs, som kan give os et bedre billede af jer. Vigtigst af alt er det dog, at det er jeres eget ansvar at komme ud af busken, hvis I gerne vil med på holdet ?!

Det er vores plan at den endelige Mythic roster bliver meldt ud kort efter første raid uge, hvor vi kører HC, så vi har mulighed for at se jer alle an en sidste gang i det nye content. Disse HC raids vil vi sende invites ud til snarest, hvor alle interesserede i Mythic holdet bør signe op. Afhængigt af hvor mange der signer op, vil vi lave 1 eller 2 hold.

Vi glæder os til at spille med jer alle og vel mødt i Shadowlands!

 

Så er der smidt de første to raids op

Vigtigt at notere sig for både normal og heroic raids i første raiduge:

Heroic med non-raid gear og uden at kende tacs er relativt svært. Så der bliver ret høje krav for at komme med på disse raids. Det eget ansvar at være "klar".
Vi forventer samme høje standard på vores normal/heroic clear, som til mythic ugen efter.

Det betyder for at få spot første uge på normal/heroic:

  • Din character er fuldt ud gearet til raiding. Med tæt på pre-raid BIS, gems, enchants
  • Du har fået de relevante covenant abilities, conduits, soulbinds, legendaries som er muligt på dette tidspunkt
  • Du møder med food, flask og pots
  • Du har læst op på taktikker på alle bosser inden du møder til raidet

Og som altid så er din attitude er målrettet mod at cleare content i de timer vi raider, og du formår at udvise tolerance og respekt for dine medspillere.

Xetno - Rogue - Hvilket som helst spec faktisk. Hvad end der er det bedste på daværende tidspunkt.

Jeg har ikke logs fra roguen, tror vi skal tilbage til SL for at finde noget der, jeg tankede det meste af BFA.

Jeg forventer ikke at kunne få spot, da jeg lidt joinede som social, men er blevet tilpas hype til at jeg kan fitte raiding ind. Har dog massere af Mythic Raiding exp. 🙂

Man kan altid hive fat i mig på discord Xet#9165 eller in-game: Xetno

Quilaz has reacted to this post.
Quilaz

Jeg er interreseret i at være med på mythic holdet hvis der er mere plads.

Jeg har dog kun først lige sendt en ansøgning til SD nu her 🙂

Jeg har kun logs fra classic, da min retail logs fra legion er private i guilden.

https://classic.warcraftlogs.com/character/eu/stonespine/dumbledor#zone=1005&partition=3

Jeg spiller en warlock i Retail (msgrumpy) som ikke har været så aktiv i high end raiding siden legion.
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/eu/sunstrider/msgrumpy

PreviousPage 6 of 6