Forum

Please or Register to create posts and topics.

Fedt nyt forum!

PreviousPage 3 of 4Next

Nu er jeg ikke ude på at lægge mere ved på bålet men jeg er lidt i tvivl om hvem der må komme med kritik af det nye forum.

Hvis man bruger forum + er aktiv med nogle SD'ere i spil som ikke er officielle SD spil skal man så holde sin kæft? Har man mere ret til at komme med kritik hvis man spiller med i officielle SD spil?

Jeg nyder at være med i SD, jeg nyde at sidde på forum, jeg nyder at følge med på Discord (well... bruger det ikke SÅ meget), jeg nyder at spille med andre SD'ere - Jeg har tabt interessen for WoW for mange år siden så der er jeg ikke med...

Jeg har været med i SD i ..... i..... mange år - er min stemme så intet værd?

JesperM and Virtuella have reacted to this post.
JesperMVirtuella

Alle må komme med kritik, ingen har en stemme som betyder mere end andre, men der er forskel på måden man giver kritik på. Dette er blevet forklaret utallige gange.

Caligo, Mushizo and wOOOOt have reacted to this post.
CaligoMushizowOOOOt
Quote from Shakazu on 3. July 2020, 14:45

Thalanoth, jeg skal ikke skære menneskelig opførelse ud i pap for dig, du ikke 9 år gammel, du en voksen mand. Hvis du ikke selv kan skelne mellem godt og ondt med måden du snakker til andre på, så må vore veje skilles.

Hehe, den var fisme smart den der

Var det bevidst ordvalg eller tilfældigt med de sidste fem ord, og den måde det kom til at lyde?

Jeg kunne godt have skrevet en followup, men den fik du godt og grundigt lukket ned for

 

Altså det er positivt det jeg skriver her, just in case det opfattes som noget andet

JesperM has reacted to this post.
JesperM

Det er sørgeligt vi har fået en ledelse som på ingen måde evner at se ud over deres egen næsetip. Det er en skammelig måde at opføre sig på og ikke en ledelse værdig.

Ja, I er frivillige, og I gør et kæmpe arbejde. Det er vi alle taknemmelige for. Men I tager også  alle beslutninger selv i en lille lukket kreds uden at inddrage members. Og hvis folk ikke kan lide jeres nye ideer. Så 'bidrager' de ikke til SD.

I har sænket loftet i SD, I har indskrænket tolerancen og I lever ikke selv efter de 5 værdier, som engang var indbegrebet af SD.

Jeres behandling af SD medlemmer i denne tråd er dråben. Det er slut, håbet er udslukt.

Grynte, Kodimagnyl and 7 other users have reacted to this post.
GrynteKodimagnylwOOOOtTalnoxGadrielzThalanothMoodyJesperMVirtuella

Nå ja, nu skal det jo ikke være negativt det hele. På den positive side, synes jeg personligt, at det nye forum er fuldt ud ligeså grimt og utiltalende som det nye logo vi fik lavet, så der synes trods alt at være en rød tråd igennem det hele 😉

wOOOOt, Shoc and Milo have reacted to this post.
wOOOOtShocMilo
Quote from Talnox on 4. July 2020, 12:58

Nå ja, nu skal det jo ikke være negativt det hele. På den positive side, synes jeg personligt, at det nye forum er fuldt ud ligeså grimt og utiltalende som det nye logo vi fik lavet, så der synes trods alt at være en rød tråd igennem det hele ?

Du er i din gode ret til at synes lige hvad du har lyst til, men det berettiger dig ikke til at trampe på folks arbejde i et forsøg på at gøre grin med det.

Logoet er oprindeligt designet af mig, med det formål at fungere som tshirt design (derfor et begrænset antal farver og et stylized design som appelerede til MIG)

Senere er det så blevet set af medlemmer af SD som gav udtryk for at de godt kunne lide det og gerne ville have merchandise med det på, og det blev modificeret til brug i SD i forbindelse med opdatering af det visuelle udtryk.

Vi har en del i guilden som har posted på sociale medier med bluser, kasketter og kaffekopper, som er glade for at støtte op om det nye tiltag og kan lide deres merch.

Har du tænkt over hvordan du påvirker dine guildies når du så åbenlyst og nedladende udtaler dig om noget de er glade for?

Ud over at forsøge at såre folk som er glade for det nye logo og udtryk, hvad var så egentligt din intention med denne post? Hvilken respons forventer du at få når du skriver som du gør?

Pili and Caligo have reacted to this post.
PiliCaligo
Quote from wOOOOt on 2. July 2020, 11:03

Ja HQX, jeg må også indrømme, at selvom jeg syntes alt så fint ud i starten, så savner jeg sgu det gamle. Det var nemmere, mere funktionelt, let at overskue. Her med det nye tager jeg mig bare at lade være. For mig var SD's liv og sjæl i det gamle forum, og den del føles død nu.
Det gamle var "hjemme" - nu bor vi her, men noget mangler.
Håber det kommer.

Det her var min "kritik" af det nye forum. Er I søde at forklare mig hvordan det er modbydeligt og ondskabsfuldt? eller bliver jeg bare smidt ud nu?

Quote from wOOOOt on 4. July 2020, 13:42
Quote from wOOOOt on 2. July 2020, 11:03

Ja HQX, jeg må også indrømme, at selvom jeg syntes alt så fint ud i starten, så savner jeg sgu det gamle. Det var nemmere, mere funktionelt, let at overskue. Her med det nye tager jeg mig bare at lade være. For mig var SD's liv og sjæl i det gamle forum, og den del føles død nu.
Det gamle var "hjemme" - nu bor vi her, men noget mangler.
Håber det kommer.

Det her var min "kritik" af det nye forum. Er I søde at forklare mig hvordan det er modbydeligt og ondskabsfuldt? eller bliver jeg bare smidt ud nu?

Hold nu op Jesper, der er ikke nogen der har sagt at det er modbydeligt eller ondskabsfuldt at sige man savner det gamle, eller mangler en feature. Mig bekendt er der ikke nogen som er blevet smidt ud af guilden for at have sagt de savner noget.

Det er da kun naturligt når man går fra X til Y pga økonomiske OG håndteringsmæssige hensyn, at der så vil være ting som ikke i første omgang lever op til forventningerne... Og måske aldrig kommer til det. Man kan jo ikke både blæse og have mel i munden.

Det der bliver opponeret imod er at en, heldigvis, meget lille gruppe bliver ved med at brokke sig eller bede om svar på ting der allerede er blevet svaret på op til flere gange.

Hvis du ser tilbage på din tid i ledelsen, og her tænker jeg specifikt på situationer hvor jeg selv har været en som har spurgt mere end 2 gange til den samme ting og endda kommet med alternative løsningsforslag, så er jeg også blevet bedt om at vælge mine kampe og skrue ned for min "gejst". Det håber jeg du kan huske, måske med mig specifikt, men ihvertfald med andre. Sådan er det jo at styre en guild fuld af voksne mennesker som ikke altid husker det, mig selv inklusiv 😛

Nogle gange kører toget fremad og så kan man skovle kul, sætte sig på passagersædet, eller hoppe af. Man bliver ikke smidt af, medmindre man sviner personalet til eller generer de andre gæster.

Målet her er jo ikke at folk skal forlade guilden, men der skal også være rart at være for guilden som helhed, og tryghed bliver ikke just skabt af at læse en lind strøm af utilfredshed.

Som der tidligere er skrevet, man kan ikke gøre alle tilfredse. Jeg er tilfreds, men det betyder ikke at jeg er 100% enig i alt hvad der foregår. Nogle gange lyder det lidt som om det er det nogle folk tror der forventes af dem. Det gør der ikke, heldigvis behøver man ikke være enige i alt, men man skal også kunne finde sin pyt-knap og bruge den engang imellem 🙂

 

Jeg ved godt denneher besked starter som en direkte henvendelse til dig wOOOOt , men henad vejen kom der lidt mere generalisering på. Jeg håber det er tydeligt at skelne mellem det der er gældende for dig og det jeg mener generelt. Min besked er ikke ment som et angreb eller et forsøg på at udstille nogen (ud over måske mig selv 😛 )

Pili has reacted to this post.
Pili

Jeg poster ikke for at brokke mig eller slås med jer i ledelsen.
Jeg ytrede at jeg savner det samle, bevar mig vel - og så får man en svada af angreb fra flere i ledelsen,
Det er Jer der bruger de hårde ord her, og jer som bliver personlige.
Har I overhovedet læst det I selv poster?

Jeg forventer ikke at få det gamle forum tilbage, eller at I ændrer en masse her.
I har gjort det så godt i kunne. Jeg er ked af at I ikke har fået mere hjælp.
Det havde I brug for.

I bør håndtere kritik, uden at svare med skældud og trusler.

Kodimagnyl, Talnox and JesperM have reacted to this post.
KodimagnylTalnoxJesperM
Quote from Mushizo on 4. July 2020, 13:32
Quote from Talnox on 4. July 2020, 12:58

Nå ja, nu skal det jo ikke være negativt det hele. På den positive side, synes jeg personligt, at det nye forum er fuldt ud ligeså grimt og utiltalende som det nye logo vi fik lavet, så der synes trods alt at være en rød tråd igennem det hele ?

Du er i din gode ret til at synes lige hvad du har lyst til, men det berettiger dig ikke til at trampe på folks arbejde i et forsøg på at gøre grin med det.

Logoet er oprindeligt designet af mig, med det formål at fungere som tshirt design (derfor et begrænset antal farver og et stylized design som appelerede til MIG)

Senere er det så blevet set af medlemmer af SD som gav udtryk for at de godt kunne lide det og gerne ville have merchandise med det på, og det blev modificeret til brug i SD i forbindelse med opdatering af det visuelle udtryk.

Vi har en del i guilden som har posted på sociale medier med bluser, kasketter og kaffekopper, som er glade for at støtte op om det nye tiltag og kan lide deres merch.

Har du tænkt over hvordan du påvirker dine guildies når du så åbenlyst og nedladende udtaler dig om noget de er glade for?

Ud over at forsøge at såre folk som er glade for det nye logo og udtryk, hvad var så egentligt din intention med denne post? Hvilken respons forventer du at få når du skriver som du gør?

Logoet var jo så bare endnu et tiltag, der kun blev vedtaget i ledelsen uden indflydelse fra medlemmerne, fuldstændig som det nye forum. Så må man også acceptere at der kommer både godt og skidt feedback, det er nu engang sådan det fungerer, når man trækker noget ned over ørerne på folk.

Jeg valgte at give det mest positive feedback jeg kunne, på 2 af de, efter min mening, mest skelsættende tiltag der er taget i nyere tid. Hvis du ikke bryder dig om min mening, så er du også velkommen til at scolle videre.

JesperM has reacted to this post.
JesperM
PreviousPage 3 of 4Next