Forum

Please or Register to create posts and topics.

Fedt nyt forum!

PreviousPage 2 of 4Next

Nu er I simpelthen nødt til at stoppe! Jeg må indrømme jeg er ved at være SÅ træt efterhånden af al den brok. Konstruktiv kritik er velkommen, men når kritik bliver til brok - som avler mere brok - så er det ikke OK længere. I er velkomne i SD, men I er også velkomne til at forlade, hvis det hele bare er noget LORT! Der bliver arbejdet på de forslag/ændringer der kommer undervejs, men det er ikke alt der bliver ændret... Vi kan ikke gøre alle tilfredse. Sådan er det også i IRL...

Caligo and Mushizo have reacted to this post.
CaligoMushizo

Jeg er faktisk også træt af at brokke mig ;), men der er da også kontruktiv kritik med

Sure, vi kunne smutte, men vores "brok" og kritik skulle da gerne vise at der stadig er nogle der hænger ved, og vil SD det bedste, og ikke giver op. Det er vel stadig bedre end en flok nikkedukker

Det er ikke fordi jeg ikke værdsætter alt arbejdet med det nye forum/website. Det er skide fedt vi overhovedet har nogle der gider. Problemet er bare bla. hvad det gamle representere og kunne funktionelt, imod det nye her. Der at det gamle bare bedre. Det kunne flere ting som det nye her ikke har. Det er ikke nemt at skulle tage hvad der føles som flere skridt tilbage. Der skulle jo gerne være fremgang og ikke tilbagegang

For os gamle røvhuller der har lagt meget af vores liv og energi i det gamle, er det altså svært at slippe, og det kommer til at tage tid. Det er nok der den skal landes

Men Pili, prøv at se bort fra brok snakken og se på hvad der står om brug af forum. Er det ikke noget skidt hvis en stor del af members falder fra pga. skiftet til det nye her ?

wOOOOt, Moody and 3 other users have reacted to this post.
wOOOOtMoodyMiloJesperMVirtuella

Jeg er fuldt ud enig med @pili her, nu må I sku til at pakke den sammen.

Man bliver efterhånden så lange i løgene, af jeres brok brok brok, at man skal til at passe på når man sætter sig.

Hvis I er så utilfredse, hvorfor så stadig være her? Enten så stopper jeres evindelige kritik og pessimisme eller også så kan I pille af over til ”arkivet” og hygge jer der og tænke på de ”gode gamle dage” og lade os andre, der rent faktisk yder noget for SD og fællesskabet køre biksen videre i fred!
Det er satme (undskyld sproget) efterhånden RET demotiverende, at bruge så meget af ens fritid og energi på at hjælpe med at drive dette fritidssted og forsøge at skabe et dejligt, hyggeligt, mere moderne og let tilgængeligt sted at være for folk, til når de har fri og gerne bare vil hygge med ligesindede gamer nørder, uanset alder ? når det er det man logger ind til ?
Magen til brokhoveder med en stor følelse af selvberetigelse har man nærmest aldrig set og nu har jeg personligt fået nok. Det kan godt ske, at I mener, at I gør det i en god sags tjeneste, men måden hvormed I gør det bidrager ikke med andet end negativitet og skaber en dejlig negativ spiral omkring hvad der ellers skulle være et dejligt frisk nyt pust til SD. Jeg har endnu ikke set tegn på at du er træt af at brokke dig ej heller @thalanoth , det ser da ud til at du hygger dig så ganske fint med det.

Vi har ”rettet” og fikset mange ting fra jeres kritikpunkter siden lanceringen af siden og ikke så meget som ÉN gang har I nævnt hvor dejligt det da var, eller noget som helst positivt omkring det (ud over det vage forsøg ovenfor her), nej brok brok brok.. der mangler dit der mangler dat, uhh hvor var det gamle bare bedre… Fuck det, at vi har forklaret, hvorfor vi ikke kunne køre videre med det gamle, nej det var bare bedre… Det er sku let at være bagsædechauffør.

Jeg kan pt. ikke se, at jeres brok på nogen måde viser, at I er nogle der vil SD det bedste, nej I er nogle der ikke vil med på bølgen, med på det nye!

I er ikke engang aktive i nogen officielle SD spil, I yder intet for fællesskabet i SD af positivt karakter, nogle af jer har sågar sagt, at I ikke vil bruge Discord, som også er en central del af nutidens SD, dette set fra mit perspektiv.
Nej dem der skal bære SD videre, er dem der er aktive enten i ledelsen eller i vores primære spil, det er dem der skaber det sociale, det er dem der bære byrden for at holde SD i live og fungerende.

I skal da have tak (det mangler jo bare) for den tid og energi i lagde i SD den gang I gjorde det. Det var da bestemt værdsat den gang, men det er ikke noget I kan leve højt på i en uendelighed og det berettiger jer ikke til mere i dag end andre medlemmer af SD.

Forum er pt. omtrent lige så livlig som det var på det gamle, måske en smule under, men det er ikke langt fra.. og tror I så selv at folk gider at logge ind til den ene brok post opdatering efter den anden? Nej vel?

Og sikke et positivt billede det sender ud til folk der vælger at kigge ind, for lige at se SD an.. tak.

// Caligo over and out ?

Jaja, endnu et godt eksempel på den uenighed og dårlige kommunikation mellem ledelsen og members
I er træt af brok. Jeg er dælme også træt af at se det samme brok fra jer. Det kører i samme rille. Der er også en grim tone af os mod jer. (Den har nok altid lidt været der, men er blevet mere tydelig for mig nu da jeg ikke kan se det fra begge sider mere, siden jeg stoppede i ledelsen)
Det er som om i kun ser og fokusere på "brokken", men ikke får helhedsbilledet og læst mellem linjerne med hvad der ligger bag teksten. Der mangler noget forståelse for meningen og god feedback

Det overordende billede af hvad SD er og hvad det vil sige af være SD'r og betyder for folk er i vidt forskellige retninger desværre

Flyt tråden her internt hvis det er, så brokker vi videre der

Grynte, Talnox and 4 other users have reacted to this post.
GrynteTalnoxGadrielzMoodyJesperMVirtuella

Jeg synes ikke det er særligt fedt at skyde efter folk, som ikke er aktive i WOW eller andre officielle spil.

Der er mange af os som spiller sammen med andre SDere i diverse andre spil og har gjort det i mange år efterhånden. (minecraft,Everquest,Path of exile,ARK og listen er lang)

Er vi så mindre værd, fordi vi ikke synes WoW er sjovt længere og ikek deltager i det, men hvor SD fastholder at spille denne gamle traver?

Åbenbart.

Med hensyn til forum, er jeg personligt ikke fan af den nye stil og savner det gamle, men sætter da pris på den energi som andre SDere har lagt i at få det nye op og køre.

Er dog ikke særligt imponeret over at se ledelsen hænge folk ud på den måde, som ikke er med i aktive spil.

Personligt bruger jeg højst sandsynligt mere tid med andre SDere i andre spil end i måske bruger i F.eks WoW, så hvorfor denne latterliggørelse af man ikke er med i en aktivt spil?

Jeg spiller næsten dagligt sammen med SDere, bare ikke i de officielle.

Måske er tiden bare kommet til at 17 år i SD er nok?

Grynte, Talnox and 4 other users have reacted to this post.
GrynteTalnoxGadrielzThalanothMoodyJesperM

Så det er ordene?
Skrid hvis I ikke kan lide lugten i bageriet.
Og vores indsats for 15+ år i SD kan ikke forventes at tælle længere.
Vi er ikke engang i nogle officielle SD spil? Så det gør os nu til mindreværdige medlemmer?

Hvad med en ledelse, der ikke kan tåle lidt kritik, som bare eksploderer når nogen siger sin mening? Hvilket billede sender det til folk der lige vælger at kigge ind, for at se SD an?

Beklager jeg kritiserer det fine nye forum. Trist I tager personligt, selvom den ikke er det.

Grynte, Talnox and 3 other users have reacted to this post.
GrynteTalnoxGadrielzThalanothVirtuella

Der er ikke noget nyt i at ledelsen tager tingene personligt. Sådan har det været i al den tid jeg har været i SD, så hvorfor skulle det være anderledes nu?

Det er mennesker som bruger deres fritid på at løfte guilden. Ligesom nogle gjorde for 15+ år siden. Mennesker er mennesker, og alle reagerer på deres egen måde når et hjertebarn bliver "angrebet".

Held og lykke med at finde mennesker der stiltiende finder sig i den konstante strøm af brok nogle dele af forummet er blevet til.

SD er ikke en menneskeret og det er ærgerligt at miste folk i Guilden, men hold nu op hvor er det trættende at se de samme personer skrive side op og side ned om de samme ting som er blevet besvaret. Måske ikke det svar man havde håbet eller forventet. Men det var det svar der kom.

Det handler ikke om at være en nikkedukke, det handler om at parkere sit 15+ års privilegium og løfte i flok istedet for at blive ved med at kværulere og/eller pseudotrue at guildquitte med en passiv-aggressiv stil.

Hvorfor er det et problem at de som ikke længere spiller primær spil med SD har mindre at skulle have sagt? Hvis det eneste jeg laver er at spille spil med en lille gruppe SDere som ligesom jeg selv, flyver under radaren, hvad er det så lige jeg bidrager med til fællesskabet? Til SD som helhed?

Hvis SD for dig = forum + spille multiplayer med 3 andre et par gange om, så Nyd det, og vær glad for at du fortsat kan være en del af noget større den dag du måtte ønske det.

Men en SDer som skaber sig over nyt logo, nyt website, ny ledelse, ny anything... Det er ikke en SDer, og hvis de gamle ting er SÅ vigtige, så har du mistet forbindelsen til resten af det aktive SD som blev glade for de nye ting.

Genoptag kontakten og byg dit renommé op igen. 15+ år er fucking lang tid på nettet. Eller kom videre.

Pili, pixiebelle and 2 other users have reacted to this post.
PilipixiebelleMarwenCaligo

Først og fremmest vil jeg gerne sige rigtig mange tak til dem som har taget positivt imod den nye hjemmeside, det jer som gør det fantastisk at være i Semper Danica sammen med og jeg er underligt glad for i er her.

Tiden på det andet forum var overskredet med mange år, både i form af sikkerhed, funktioner og udseende. Det lignede ikke en 2020 gamer side som tiltrak nye medlemmer, udover det sad Obse helt alene med den kæmpe byrde i flere år, det var langt fra fair.

Semper Danica klare sig fantastisk i både World of Warcraft Classic samt World of Warcraft Retail.Vi har forskellige raids, der aldrig problemer med at finde grupper, der er en jævn strøm af nye medlemmer hele tiden, der er daglig hygge snakke på Voice chat, vi har en super fantastisk ledelse begge steder som brænder for at videreføre begge spil så længe det overhovedet er muligt. Vil vi gerne have flere MMO? Ja, det vil vi meget gerne, men kommer der nogen? Nej desværre ikke lige nu.

Jeg vil gerne endnu en gang sige rigtig mange gange tak til hele ledelsen og alle de medlemmer som gør Semper Danica til et fantastisk sted at være, i virkelig de bedste!

Vi slet ikke færdige endnu med det her forum, der vil bliver hver uge lagt rigtig mange timer i at forbedre det, og vi sætter stor pris på alt den feedback som kommer, så længe det konstruktivt. Alternativet til dette forum ville være intet forum, så lad os sammen gøre dette så godt som det blive.

Når alt det så er sagt, så stopper legen her. Der er grænser mellem kritik og at være modbydelig. Jeg er blevet kontaktet af nye samt gamle medlemmer som væmmes ved at læse både dette, men også det gamle forum, og jeg har desværre set gennem fingre med det grundet den store historie samt arbejde nogen har lagt i Semper Danica gennem tiden. Når medlemmer ikke har lyst til at være i Semper Danica grundet så kaldte "Gamle sure mænd" så min grænse nået.

Lad mig gøre det fuldstændig klart for alle. Fortsætter denne nedladende samt modbydelige tone, så begynder jeg at melde folk ud af Semper Danica. Dette gælder både for dette forum, det gamle forum og alle spil Semper Danica er repræsenteret i.

- Shakazu, Rådsformand.

Caligo and Mushizo have reacted to this post.
CaligoMushizo

Skær det lige ud i pap for mig, hvad du mener med nedladende og modbydelig tone

Thalanoth, jeg skal ikke skære menneskelig opførelse ud i pap for dig, du ikke 9 år gammel, du en voksen mand. Hvis du ikke selv kan skelne mellem godt og ondt med måden du snakker til andre på, så må vore veje skilles.

Mushizo has reacted to this post.
Mushizo
PreviousPage 2 of 4Next