Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: SpilCyberpunk 2077
Please or Register to create posts and topics.

Cyberpunk 2077

PreviousPage 13 of 16Next

Jeg havde lige købt min shiny nye bil, en Herrera Outlaw GTS, i Corpo Plaza, hvorefter jeg prompte kørte for stærkt og røg ud over molen. Men! Hvad finder jeg på bunden lige ved siden af? Et lig med sådan et ! ikon. På sig havde den en datashard og lidt penge og så'n. Jeg ved ikke om det er til en senere mission, men jeg fik ikke en ny mission ved at loote og læse i hvert fald. 😆

Lig i forgrunden og min flotte nye bil i baggrunden.

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.
Daikoi has reacted to this post.
Daikoi
https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Jeg har problemer med nogle side quests hvor second chance er en af dem, man skal snakke med dum dum, er vist en del af silverhand linen.

 

lol fatter ikke hva der sker med dum dum, det er da ham der tager imod en når man skal hente bot hos maelstrom ik ? Ka se at folk får ham som companion pga. en bug, weird.

Ding 50 🙂

Stadig midt i Act 2. Kører alle sidemissioner osv. før jeg går videre med main story quests. 163 timer er det blevet til ifølge Steam 😂 Af nogle af timerne havde jeg dog bare spillet minimeret og glemt det, men tager det nu også meget langsomt. Fået købt alle bilerne.

Har i lavet den questline der hedder Sinnerman? Den er i op til 3 dele, alt efter de valg man tager. Den ramte mig sgu. Der er også en creepy cyberpsycho mission med Maelstrom. Generelt synes jeg de rammer plet med nogle af deres psycho-horror og black mirror-agtige missioner skruet op til 11.

Jeg vil ikke spoile noget, men en generel betragtning, baseret på diverse missioner i spillet, er at jeg VIRKELIG håber vi aldrig får Brain Dance teknologi i RL. Fuck det er dystert noget af det man hører og læser om i spillet, og desværre meget troværdigt at det er noget der kunne ske. Nogle rimelige fucked up snuff ting bl.a.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Jeg smed min Nomad lvl 35 på is efter jeg completede main story, har stadig save game. Er startet en Corpo og er lvl 19 nu med 20 i Intelligence og 40 street credit på Hard mode. Prøver at rydde ting syd fra og op mod nord så jeg oplever ting jeg missede med min Nomad.  Fandt lige nogle legendary pants på et ikke afmærket område så hver gang jeg ser noget der bare ser lidt OFF ud så tjekker jeg det. I dette tilfælde var det 2 politi biler der stod lidt akavet og der var ingen folk at se umiddelbart før man kom tæt på. Man kunne se der havde været kamp. Kom også forbi noget hvor der var en del røg og masser af lig, det viste sig at være et minefelt omkring et hus. Igen så var det heller ikke noget der var afmærket på kort. Jeg hygger mig stadig gevaldigt 🙂

Nerror has reacted to this post.
Nerror

Har sgu nok spillet det her lidt rigeligt... satte mig ind i bilen i dag og blev næsten overrasket over at radioen ikke begyndte at spille den her:

I det mindste kørte jeg ikke som jeg kører i spillet 🙄

Har i en favoritbil? Min er min Quadra Type-66 "Javelina". Den er god i både byen og i badlands ifht. håndtering, balance, fart og generel brutalitet, men mest af alt er det motorlyden tror jeg. Det brøl er bare sexet. 😎

Til vejkørsel er der ikke noget der slår en Rayfield Caliburn, hvis man skal vinde et væddeløb eller noget, men min Javelina er bare federe.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Min Fav car er nok Coyote og jo mere trashy den ser ud jo bedre 🙂

Nogen der har oplevet at lige meget hvilken type quickhack man smider på nogle npc'er så sker der intet. Jeg er begyndt at opleve det efter jeg fik DIFFUSION perk i Quickhack træet. ???

Quote from Qobra on 26. December 2020, 6:29

Min Fav car er nok Coyote og jo mere trashy den ser ud jo bedre 🙂

Nogen der har oplevet at lige meget hvilken type quickhack man smider på nogle npc'er så sker der intet. Jeg er begyndt at opleve det efter jeg fik DIFFUSION perk i Quickhack træet. ???

Coyote er nok også nummer 2 på min liste af favoritter 🙂

Og ja kender desværre den bug alt for godt. En genstart af spillet har indtil videre fixet det for mig. Hvis du har System Reset quickhacket virker den dog altid, selv når det bugger for andre quickhacks. Så hvis det er lidt træls at skulle starte kampen forfra fordi du ikke lige fik gemt for nyligt, så er det en mulighed. Den er generelt god at have i decket, hvis du har den. Meget effektiv mod cyberpsychos f.eks. og Regina vil elske dig for det.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Efter næsten 200 timer har jeg gennemført spillet 🙂 Prøvet 2 af slutningerne. Ved ikke rigtigt om jeg ruller min nye karakter med det samme, eller lige venter til der er gået noget tid.

Overall, fantastisk spil at fordybe sig i. Har man en nogenlunde PC kan jeg 100% anbefale det, hvis man ikke er bange for lidt små-bugs hist og pist. Jeg synes historien og det hele er virkelig godt lavet, i en spændende spilverden.

Jeg glæder mig rigtig meget til der kommer mods der øger tøjudvalget og forbedrer nogle interface ting, og selvfølgelig til expansions der gør man forhåbentlig kan bruge endnu mere tid i den verden 😎

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi
https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Jeg lavede en ny karakter, der bliver sådan en mere straight up fighter. 20 reflexes og body regner jeg med, og 18 tech. Ikke så smart eller cool. Streetkid. Kvinde, fordi Judy.

Jeg opdagede så man kan fast travel for at forlade watson området allerede som lvl 2. Så det gjorde jeg flux og gik i gang med at samle de gratis legendaries op jeg kunne huske fra første spil. Så nu render min lille newbie rundt med legendary mantis blades og monowire, og har legendary arasaka sandevistan software samlet op 2 steder fra. Jeg brød ind i det der Arasaka Estate område, hvor der også ligger den iconic Genjiroh pistol.

Når man er helt ny uden ben-cyberware hopper man ikke så højt, så jeg kunne faktisk ikke hoppe over muren fra hækken ved indgangen. Jeg måtte ned i byen, stjæle en varevogn, og fandt så noget klippe op ad muren på højre side jeg kunne bakke den op af, så taget var højt nok til at jeg lige akkurat kunne komme over muren 😁 Så det går jeg og hygger mig med.

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.
https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ
PreviousPage 13 of 16Next