Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: SpilCyberpunk 2077
Please or Register to create posts and topics.

Cyberpunk 2077

PreviousPage 14 of 16Next

Du må gerne lige skrive hvordan du kunne forlade det restricted område. Så en video med en fyr der udnyttede monorails for at gøre det og det lyder som om du har fundet en meget nemmere måde. De jump legs man kan købe betragter jeg som det aller vigtigste item i hele spillet for en stealth fyr. Smart at bruge en Van til de høje mure, det var godt nok ikke faldet mig ind lol.

På min nye netrunner char er jeg endt på lvl 35 efter at have mest fokus på at tage jobs syd for citycenter. Omkring level 20 så blev livet meget meget nemmere som netrunner og som level 35 styrer man totalt enhver encounter. Prøvede også at lave nogle missions hvor jeg ikke rørte en fjer hverken med quickhacks, guns eller grab men bare med ren stealth og det var pænt griner når det lykkedes. Eneste problem med det var at man ikke fik meget loot og xp.

Hvis man vil ha udfordringer som lvl 35 netrunner må man selv sætte nogle begrænsninger for det alt for nemt bare at sætte sig i et hjørne og quickhack hele området.

Jeg startede som streetkid, og i det indledende forløb har jeg åbnet for en fast travel terminal i Heywood tror jeg det er? Så det var bare at bruge den og rejse dertil. Jeg gjorde ikke noget bevidst, men om jeg lige har rendt over i et hjørne og derved kommet tæt nok på, eller om det er alle der starter som streetkid der får den, ved jeg ikke.

Nu render jeg bare rundt og wtfpwner alle med mine Mantis Blades inden jeg går videre med main mission. Sparer op til nye ben og til jeg kan smide en Sandevistan ind i stedet for mit Cyberdeck.

Og ja, Netrunner er super nem senere hen. Hvis man skal udfordres skal man selv finde på noget, som du siger.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Er der nogle af jer der har lagt mærke til et godt sted at farme xp? Altså med fjender der respawner. Evt. bare ved at vente 24 timer. Mest af alt er det for at træne diverse våbenskills op.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ
Quote from Nerror on 29. December 2020, 20:03

Er der nogle af jer der har lagt mærke til et godt sted at farme xp? Altså med fjender der respawner. Evt. bare ved at vente 24 timer. Mest af alt er det for at træne diverse våbenskills op.

Tror ikke der meget andet at gøre end at tage Watson og derefter Westbrook.

Jeg er hoppet tilbage på min første char fordi der er stadig moderate steder tilbage syd på. På min anden char som også er lvl 35 der startede jeg i syd og der var intet moderate tilbage på map som lvl 35, kun low og very low.

Hrm betyder det super meget at de er low og very low? Jeg har ikke lige tænkt over det, men jeg tror da jeg fik XP alligevel selvom de var very low

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ
Quote from Nerror on 30. December 2020, 13:15

Hrm betyder det super meget at de er low og very low? Jeg har ikke lige tænkt over det, men jeg tror da jeg fik XP alligevel selvom de var very low

Aner ikke med xp'en men jeg tror ikke du finder loot der kan bruges til noget på dit level og sell værdien af de low og very low level loot items er ikke meget. Desuden så det knap så underholdende at se npc'er smelte bare man ånder i deres retning 🙂 Sjovt nok ka jeg som lvl 42 stadig se en del moderate missions i city center og syd derfra men min lvl 35 der startede med at ryde syd har ikke 1 mission over low tilbage på map.

Quote from Qobra on 31. December 2020, 8:43

Aner ikke med xp'en men jeg tror ikke du finder loot der kan bruges til noget på dit level og sell værdien af de low og very low level loot items er ikke meget. Desuden så det knap så underholdende at se npc'er smelte bare man ånder i deres retning 🙂 Sjovt nok ka jeg som lvl 42 stadig se en del moderate missions i city center og syd derfra men min lvl 35 der startede med at ryde syd har ikke 1 mission over low tilbage på map.

Nej det er rigtigt med loot, men det er jeg også lidt ligeglad med. Vil bare op i de forskellige våbenskills, og der er ikke nok indhold i missioner/gigs til at få dem alle maxet ud. Så der skal grindes xp på bandemedlemmer eller corpos. 🙂

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Suk, det er først her i mit andet gennemløb at jeg opdager man kan blive ved med at opgradere de fleste iconic våben til legendary niveau. Af en eller anden grund kan jeg f.eks. ikke opgradere Lizzie's gun til legendary. Jeg tænkte altid kun at de kunne opgraderes et niveau op, fra rare til epic f.eks. 😅

Jeg synes godt nok det er svært at finde et bare nogenlunde look til V, hvis man også gerne vil have gode stats. Jeg er ved at eksperimentere med outfittet herunder. 4 craftede dele, men BH og jakke er købt. Er ikke helt tilfreds dog.

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.
https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Jeg er lidt ligemeget med de iconic og legendary man kan finde, jeg synes alt med en go dps nakker alt. Men generelt hælder jeg til Burya revolver der skyder igennem ting uden at skulle charges og Masamune assault rifle med lyddæmper og skifter lidt mellem en sniper og en shotgun. Er ikke gået så meget op i looks, beholder bare det der har flest modslots.

Mangler Heywood og Inner City så er alt ryddet og der er stadig moderate missions som lvl 47 🙂

Har dog 1 lille krølle på halen, hvordan fan skal jeg klare de brawler quests. 1 slag fra dem så jeg nede på tælling. Var heldig med ham clown fyren fordi hans grenade næse gik af og jeg selv overlevede 🙂

På min netrunner skulle der godt nok mange forsøg til på beat the brat missionerne. Det der reddede mig var RNG når det der cyberware, jeg ikke kan huske hvad hedder, proccer for massiv AOE skade når man bliver ramt. Den sidste modstander klarede jeg ved at hoppe højt når han chargede mod mig, for derefter at lande bag hans ryg og tjatte nogle få procent af ham. Til sidst ramte han mig og sendte mig til tælling, men jeg vandt fordi han var lang nok nede til at mit cyberware proccede og spillet har så tildelt den skade til ham før den talte for mig åbenbart. Ellers havde jeg ikke klaret den, og det tog mange forsøg.

I mit andet gennemløb her venter jeg lige til jeg har fået body på 20 og kommer op i street brawler. Så vil jeg se om jeg kan vinde på mere regulær vis.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ
PreviousPage 14 of 16Next