Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: SpilCyberpunk 2077
Please or Register to create posts and topics.

Cyberpunk 2077

PreviousPage 12 of 16Next

Må indrømme jeg kom til at fnise over den her. Det er godt den er censureret... 😆

Det er nær 6th. Street Gang missionen, hvor man skal drikke og skyde.

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.
Daikoi has reacted to this post.
Daikoi
https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Spillet oser af sex på mange områder og det sgu lidt fedt at se et spil der ikke er cencureret så meget at nonner ka se med. Hæftigeste sex scene jeg har oplevet var vist med en corp kvinde har dog glemt alt om hva hun hed 🙂 Det var trods alt en 1 nighter 😉

Nerror has reacted to this post.
Nerror
Quote from Nerror on 19. December 2020, 19:10

Der er en mission i badlands, hvor man skal finde en bil i et minefelt. Masser af landminer. Jeg rendte rundt et kvarters tid og scorede en del engineering XP på den måde. Har i fundet andre gode måder at få engineering op på? Ellers får jeg mest kun hvis jeg deaktiverer kameraer og og tech-åbner døre osv.

Engineering får jeg ved at kaste med håndgranater og jeg laver crafting exp ved at crafte granaterne 🙂
Du kan få granater som scanner og tagger i explosionsområdet, de kan være ret nyttige hvis man er på medium/close range.

Nerror has reacted to this post.
Nerror

Damn jeg er træt af alle de bugs i spillet, har flere queste jeg ikke kan komme videre med. Jeg er ved at blive sindsyg.

Quote from Silverdemon on 20. December 2020, 22:25

Damn jeg er træt af alle de bugs i spillet, har flere queste jeg ikke kan komme videre med. Jeg er ved at blive sindsyg.

PC? Jeg er ikke ret langt i main quest linjen, kun lige begyndt på Act 2, så hvis det er dem kan jeg ikke hjælpe. Men har endnu ikke oplevet nogle side quests jeg ikke kunne gennemføre pga. bugs. Har dog måtte reloade et par stykker der buggede lidt, men det er altid lykkedes fint.

1.05 er jo lige kommet ud, med diverse bugfixes. Forhåbentlig kommer resten i rask tempo, men udviklerne skal dog også lige holde jul selvfølgelig :p

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Jeg har først kunne spille i dag da 1.05 kom. Så der er forsvundet nogle timer i det spil i dag. 🙂

Nerror has reacted to this post.
Nerror

Jeg er ved sidste main mission og inden da er jeg kun stødt på problemer med crash 2 steder. Begge gange var i open world encounters hvor der åbenbart var et lille område som fik lortet til at crash konsekvent. Men ellers er jeg ikke løbet på ting der stoppede mig i quests eller lign.

hvordan oplever i andre sværhedsgraden i spillet ?

 

Jeg startede ud på normal og havde lidt udfordringer i forhold til at være pure melee uden skydevåben eller hacking... mine primære stats er Tech, Body og Reflex... så det er ren berserk... bare ind, hugge hovederne af folk og så ellers hoppe videre... omkring lvl 10 skiftede jeg til Very Hard, men jeg må indrømme at jeg stadig synes det er meget nemt. Mob AI er ret nem at gennemskue, og i de fleste tilfælde er det hele overstået på få sekunder da alt bliver oneshotted selv med et upræcist hug i benene... Der er få mobs som skal have 2 slag, men når man slår 5 gange i sekundet er selv det ikke specielt udfordrende.

Jeg har efterfølgende forsøgt at gå lidt mere tanky, men det gjorde egentligt bare tingene værre... selvom jeg gik 30% ned i damage dør mobs stadig meget meget hurtigt, men nu tager jeg så ingen skade.

Når det så er sagt.. så hygger jeg mig rigtigt meget med spillet og er efterhånden oppe på omkring 46 timer siden jeg købte det i torsdags (note to self... lad være med at købe og installere cyberpunk lige før sengetid... jeg endte med at gå i seng 5 timer senere og være pæææænt træt da jeg stod op og tog til tandlæge for en rodbehandling 😛 )

 

Jeg elsker alle de der sjove små sidequests, og jeg plejer ellers at være typen der hader story i spil og bare trykker skip.

Men jeg har en fest med at lede efter loot og udforske verdenen 🙂

 

anyways, hvad er jeres holdning til sværhedsgraden i spillet, og hvordan spiller i det ?

Lige i starten var det lidt tungt med at quickhacke alt. Jeg gik efter den der Corpo netrunner stil. Jeg spiller kun på Very Hard.

Siden jeg ramte 20'erne begyndte det at blive nemt. Nu er jeg 38, og det er alt for nemt synes jeg når jeg quickhacker. Jeg har så også legendary deck og quickhacks. En vulnerability daemon uploaded i første breach, efterfulgt af Contagion der ofte critter, lægger alt skraldet ned på få sekunder. Bosser klarer jeg ofte med Suicide eller System Reset, der i bund og grund bare one-shotter dem uden de kan gøre noget. Og det hele kan gøres gennem vægge på rimelig lang afstand. hvis jeg lige pinger først.

Suicide ser forresten ret grumt ud når de ikke har en pistol, men hiver en kniv frem og skærer halsen over på sig selv. 😆

Så TLDR: Netrunner stilen er super OP og man er kun i fare hvis man virkelig dummer sig.

Generelt læser jeg at combat i spillet er meget nemt (alt for nemt), når man bliver gearet lidt op og har perks. Det håber jeg ændrer sig.

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

Første halvdel spillede jeg på easy fordi jeg bare ville explore og ikke skulle tænke over evt. trusler. Da jeg så havde fået tech 18 fortsatte jeg på normal og der blev jeg til sidste main mission. Jeg endte op som lvl 35 med 10 cool,  3 reflexes, 6 body, 17 intelligence og 20 tech. Fik ryddet ALT i watson, westbrook og badlands, mangler stadig tonsvis af missions og open world syd for center. Så der rigeligt at tage sig til selv hvis man springer alt open world over.

PreviousPage 12 of 16Next