Forum

Please or Register to create posts and topics.

Star Wars Squadrons

Page 1 of 3Next

Nyt SW space spil til oktober. Ingen p2w, ingen lootbokses - ser ud til EA har lært lektien.
Ser sgu godt ud, og ekstra love til os med VR, men spillet er til alle.

https://www.youtube.com/watch?v=nCcfJ9uEwvs

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi

Jeg synes også, det ser ret spændende ud, og jeg skal helt sikkert holde øje med spillets udvikling fremadrettet. Jeg husker, hvor meget jeg elskede at spille SW flight på Nintendo 64 (Jeg husker ikke lige spillets navn sorry)

Retail Wow: Tapre Classic Wow: Manacox, Coox SWTOR: Coox, Joldat

Bliver lidt fedt at prøve det med VR =)

Jeg er lidt nervøs/spændt på VR versionen.
Jeg har før prøvet VR space, med fri space locomotion.
Dvs. at du kunne bevæge dig i alle retninger, samtidig med du kan rotere omkring alle 3 akser, og det tog ca. 45 sek, før jeg var ved at ørle i masken.

Og det er så spørgsmålet om SWS kommer med VR bevægelse hvor du kun bevæger dig som et almindeligt fly, eller om vi som I space, også får rotation om vores akser.
Jeg forventer at de har lavet så man flyver almindeligt, men de har inkluderet rolling rotation om din egen akse i flyve retningen, og den kan også godt blive svær at tåle i VR.

Det bliver årets VR spil, hvis de har lavet motion, så de fleste kan tåle det.
Men har de ikke gjort det ordentligt, og kun få kan tåle det, så må vi jo spille normal pandekage version.

De har gjort en del for netop at reducere "death loop" i combat. Dvs. den velkendte "vi jagter hinandens haler" i en cirkel.

Dvs. der kommer til netop at være rotation om egen akse, kombineret med små boosts, der gør at man kan flyve i nogle meget afbrudte og formodentligt zigzag-agtige retninger.

Så ja, man skal nok have en vis resistens overfor den slags.

Så længe jeg ikke skal styre flyet med de controllers fra VR så er det fint, prøvede det i No Man's Sky, og brød mig ikke om måden at styre på, så VR headset + Mus og Keyboard, så er jeg klar =D

Bare tanken om at kunne kigge rundt inde i skibet er for fedt.

Jeg er mere end klar på fredag aften og sikkert også en del af natten. Desværre ikke før da jeg er forstyret af arbejde og familie-tamtam.

Er der nogen andre som vil spille fredag aften/nat?

Jeg har lige bestilt HOTAS, som nok først sendes 2/8, så er først klar på ballade ugen efter.

 

en masse info her, ikke kun VR, også generelt om spillet.

Star Wars: Squadrons Everything You Need To Know – Release Date, VR Support, Gameplay Details, And More

hvor har i pre-ordret det henne ? kigger efter det billigeste sted, da jeg ikke stoler på ea :p

 

Samt nu når i snakker VR.

Hvad tænker i så af controllers ? keyborad mus, Controller eller Hotas ?

Er spændt på om der er for stor fordel ved keyboard / mus og controller i forhold til hotas, syntes tit det er sådan.

 

 

Page 1 of 3Next