Forum

Please or Register to create posts and topics.

Star Wars Battlefront2 til ½ pris

På tilbud på Steam.
Hvis man elsker Star Wars, og 20v20 FPS shooter, eller PVP space fights, så er dette spil klart at anbefale. Og jo, der er også en pæn stor single player del.

Spillet er godt nok 2 år, men grafikken står stadig knivskarp, og det er super sjovt.

Og hvis nogen husker balladen ved release, og tror der er noget med p2w og lootcrates, så var det altså kun under betaen der var den ballade. Alt det dårlige fjernede de ved release pga. balladen.
Og de har udvidet spillet gratis i 2 år med masser af ekstra content.
Prøv det - kan man ikke lide det, så returner det på Steam og få pengene retur (bare ikke spil over 1-2 timer)

bOOmer and Cox have reacted to this post.
bOOmerCox

Jeg var faktisk ikke klar over, at man kunne prøve et spil og så returnere det på STeam, hvis man ikke kunne lide det.

 

Så skal jeg da helt klart lige tjekke det ud! 🙂

 

Jeg mener dog, at jeg lige har fået det gratis som PS Plus member på min PLaystation, men jeg mener stadig, at FPS skal spilles på en computer! 😀

 

Tak for tippet!

Retail Wow: Tapre Classic Wow: Manacox, Coox SWTOR: Coox, Joldat

Nogen der ved om der stadig er god aktivitet i spillet nu ?

Det er der - der er mange som spiller, og jeg spiller næsten dagligt selv.
Hvis du logger ind i off hours, så kan der gå 2 minutter før du kommer ind i en kamp, men i almindelige gaming tider, der går der 30 sec.

Og jo Cox - så længe du har spillet under 2 timer, og returnerer inden 14 dage, så er der ingen problemer. Bare klik support knappen øverst, og find det spil du vil refundere.
Jeg har aldrig haft problemer. Tror jeg testede 20+ VR spil engang, og returnerede de 15, der skrev de tilbage, at det var lige i overkanten LOL.. Men de refunderede det stadig.

Den eneste dårlige ting jeg har at sige om spillet, er at man ikke kan danne en gruppe venner, og signe op som gruppe.
Ingame tilddeles du en gruppe på 4, hvor man kan spawne på sin gruppe, hvis de ikke er i kamp.

Vil man spille med venner, så tror jeg dog man med succes, bare signer op samtidig, så skal man nok havne i samme spil. Og så kan man jo bare koordinere over discord, og sige "jeg går efter D"
Det fedeste (for mig) i spillet er de store slag, hvor 2 teams á 20 kæmper om 5 punkter på kortet A-E.
Giver spændende dynamiske kampe.

En fed ting i spillet, er at 95% af alle kæmper så godt de kan for teamet, for alle prøver at tjene op til at starte som en hero i den enkelte kamp. Dem får du kun adgang til i den enkelte kamp, hvis du bidrager med kills og kampens objectives. Så når først man er inde i en kamp, så giver alle den max gas. Ingen står afk.