Forum

Please or Register to create posts and topics.

Semper Danica moddet minecraft server

PreviousPage 3 of 5Next
Quote from Virtuella on 22. June 2020, 13:41
Quote from Desoco on 22. June 2020, 10:21

Blot til info, så har jeg lige genstartet serveren.

Bare du ikke har slettet det hele ?

Det tager jo pænt lang tid at rykke op i graderne.

Er lidt stuck i age 2 twilight, så tror jeg prøver at finde en swamp, så jeg kan få adgang til in betweenland, og så må twilight komme efter, når jeg har lidt bedre gear og portals eller anden transport ?

Det har jeg ikke, ville bare genstarte den, så den ikke ryger ned når I har gang i et eller andet.

Quote from Virtuella on 22. June 2020, 13:41
Quote from Desoco on 22. June 2020, 10:21

Blot til info, så har jeg lige genstartet serveren.

Bare du ikke har slettet det hele ?

Det tager jo pænt lang tid at rykke op i graderne.

Er lidt stuck i age 2 twilight, så tror jeg prøver at finde en swamp, så jeg kan få adgang til in betweenland, og så må twilight komme efter, når jeg har lidt bedre gear og portals eller anden transport ?

SevTech Ages benytter heat maps, så jeg red relativt langt mod øst, for at finde et varmt og vådt område og fandt en swanp der

Quote from Aranoxx on 28. June 2020, 7:56
Quote from Virtuella on 22. June 2020, 13:41
Quote from Desoco on 22. June 2020, 10:21

Blot til info, så har jeg lige genstartet serveren.

Bare du ikke har slettet det hele ?

Det tager jo pænt lang tid at rykke op i graderne.

Er lidt stuck i age 2 twilight, så tror jeg prøver at finde en swamp, så jeg kan få adgang til in betweenland, og så må twilight komme efter, når jeg har lidt bedre gear og portals eller anden transport ?

SevTech Ages benytter heat maps, så jeg red relativt langt mod øst, for at finde et varmt og vådt område og fandt en swanp der

Jeg smuttede syd vest og fandt en svamp, så kom ind i between lands. Nu er det så bare lige med at få fordelt tiden mellem minecraft, ny sæson i Path of exile og satisfactory...

Der er Direwolf20 1.16.4 pakken på serveren lige nu, hvis der er andre der vil spille med.

Weeeee 🙂

@desoco den siger

"Incompatible FML modded server"

"Server network message list is not compatible"

@Noggs er det 1.6.1 du køre?

det med Incompatible FML modded server betyder ikke noget.

Yep.... v 1.5.1 af DW20 pack? "Mismatched mod channel list"

du skriver 1.5.1 🙂

Der er 1.6.1 på serveren.

@desoco kan du tilføje min søn på serveren? Han har spillet meget vanilla og jeg "kom til" at vise ham modded og nu er han solgt 😀

Usename: AlexHenriksen

PreviousPage 3 of 5Next