Forum

Please or Register to create posts and topics.

Medieval Dynasty (RPG/survival/crafting/trading)

Page 1 of 2Next

Aranoxx has reacted to this post.
Aranoxx

Tak for heads-up... ser spændende ud 🙂

 

Jep, har også investeret i det. Og skal helt sikkert også spille det, skal lige blive træt af et andet spil først 😀

Det gør heller ikke noget at man venter lidt.
Der er nogle bugs, som f.eks. at farming er bugged efter at man har plantet én gang.
Der er så muligvis en workaround med at sætte NPC'er til det, men det virker også umiddelbart lidt sketchy.

 

Men det er da godt nok til at jeg tror jeg prøver at starte forfra og prøver at placere mig smartere, og arbejde udenom bugsene.

Det kører en del bedre nu, kan jeg sige.

I've bought it, can't play too much because the movement gives me motion sickness, but what I can play I like.

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi
Quote from Darwynnia on 16. November 2020, 16:21

I've bought it, can't play too much because the movement gives me motion sickness, but what I can play I like.

It might help, it has for me in prior gaming experiences: I look for settings to turn down the texture resolution of ground textures to make it less detailed / more blurry. This has significantly decreased, and in most cases avoided, motion sickness for me.

Ideen med at få NPC'ere til at arbejde for sig er lækkert i spillet 🙂

Quote from Mushizo on 17. November 2020, 9:05
Quote from Darwynnia on 16. November 2020, 16:21

I've bought it, can't play too much because the movement gives me motion sickness, but what I can play I like.

It might help, it has for me in prior gaming experiences: I look for settings to turn down the texture resolution of ground textures to make it less detailed / more blurry. This has significantly decreased, and in most cases avoided, motion sickness for me.

I've found  a setting to turn off the 'head bob'. I'll have to try the others as well.

Page 1 of 2Next