Forum

Please or Register to create posts and topics.

Last Epoch (arpg / diablolike)

Last Epoch er i øjeblikket nedsat 25% inde på Steam. Det er et 3d isometric action-rpg i stil med Diablo og Path of Exile. Lige pt er det Early Access, så det er ikke lavet færdigt endnu, og det betyder bla. at der ikke er multiplayer (selvom der er chat... når det virker 😛 )

Noget af det der tiltrak mig ved dette spil er at der er god mulighed for at skabe et build interessant build, da man både har et talent tree til sin Class (det minder lidt om Titan Quest / Grim Dawn og Torchlight 1 i sin opbygning) men ud over det, så låser man også op for talent trees til sine skills.

Yep, du kan simpelthen vælge en skill og styre hvordan du vil udvikle den... Skal din totem spawne i en ring af totems rundt om target eller have hurtigere recast? Vil du have målsøgende projektiler på din spell eller skal den være bedre til at roote targets.

Hvis man er pjattet med den slags komplekse systemer i sine spil så kan jeg varmt anbefale Last Epoch, og prisen på 25ish euro synes jeg er meget overkommelig.

https://store.steampowered.com/app/899770/Last_Epoch/

 

Er der nogle af jer som har prøvet det, og hvad synes i om det? hvad var godt, hvad var skidt? 🙂

jeg har købt spillet for noget tid siden, og hælder mest til at lave en shaman.. tror kun jeg fik lavet min shaman til 35-40lvls, og det er nok ikke vildt meget.

grunden til jeg ikke har spillet det mere, er at jeg gider ikke investere for meget i det hvis de laver en reset af spillet.. så venter til det bliver officelt..

 

men hvad jeg har prøvet. så virker det godt!

Mushizo has reacted to this post.
Mushizo
Quote from Kampfisk on 7. July 2020, 18:02

jeg har købt spillet for noget tid siden, og hælder mest til at lave en shaman.. tror kun jeg fik lavet min shaman til 35-40lvls, og det er nok ikke vildt meget.

grunden til jeg ikke har spillet det mere, er at jeg gider ikke investere for meget i det hvis de laver en reset af spillet.. så venter til det bliver officelt..

 

men hvad jeg har prøvet. så virker det godt!

Som jeg har kunne læse mig til på Reddit fra udviklerne, så har de planer om at wipe i forbindelse med release, og når Multiplayer kommer vil man ikke kunne bruge sine nuværende singleplay characters til at spille i multi, så der skal man ihvertfald starte forfra.