Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: Off topicUndermenuer
Please or Register to create posts and topics.

Undermenuer

Page 1 of 2Next

Jeg vil lige høre om forummet bliver inddelt i flere undermenuer som det gamle forum var, eller forbliver det som det er nu? ?

Mon ikke det kommer med tiden? Jeg tror det kræver lidt tid samt justering 🙂

Alt det gamle er der vel næppe brug for

Hvad synes du der mangler nu da ?

Bump, hvad siger ledelsen ?. Er det muligt at have underforums som det gamle

Kan se Kodi har lavet en masse Path of Exile tråde, og det første jeg så tænke var "hey, det skal have sit eget forum"

Det har vist sig det spil ikke er en døgnflue, med SD'ere der aktivt spiller det og har gjort det i lang tid

Så hvad er tankegangen bag det nye forum her i forhold til det gamle sådan med oversigt, overskuelighed, indeling, brugervenlighed ?

Kodimagnyl has reacted to this post.
Kodimagnyl

Sad faktisk & tænkte det samme ?

Great minds think alike 😉

Kodimagnyl has reacted to this post.
Kodimagnyl

Som udgangspunkt kommer det til at se ud som det er nu.

Quote from Pili on 16. June 2020, 13:02

Som udgangspunkt...

Skal det tolkes som at mulighederne for ændringer kan komme på længere sigt ?

Quote from Thalanoth on 16. June 2020, 13:14
Quote from Pili on 16. June 2020, 13:02

Som udgangspunkt...

Skal det tolkes som at mulighederne for ændringer kan komme på længere sigt ?

Ikke som tingene er lige nu. Ting kan ændre sig, så man skal aldrig sige aldrig, men ikke på nuværende tidspunkt. Derfor jeg skrev som jeg gjorde. Vi skal væk fra den stil vi kørte med det gamle forum, hvor ja, hvad, 50% af alle subforums ikke var blevet brugt i minimum 5 år.

Så. hmm

Lad os tage Path of Exile som eksempel

Kan det få sit eget forum ?

Som det er nu, vil de tråde rode rundt mellem alt muligt andet, og gøre det svært at overskue hvor de er, med tiden

Og hvad ellers med andre spil som kommer og går. De spil der blusser op med masser af aktivitet og tråde, hvor det vil gavne overblikket at give dem deres eget forum

Argumentet med ikke at ville fylde forum op med forums der ikke bliver brugt er jeg med på. Det var også noget jeg selv ryttede op i med mellemrum. Min tilgang var at tage et kig på indhold af posts i vores "andre spil" forum og ellers når jeg kunne se der igennem det sidste år ikke var noget nævneværdig aktivitet, røg de i arkivet

Det var med til at holde antallet nede

Der er vel også forskel på vores officielle spil og andre spil til hvordan de skal behandles. De kan vel kategorisere som permanent og midlertidig

Page 1 of 2Next