Forum

Please or Register to create posts and topics.

WoW Actionbar focus i shadowlands

Hej Allesammen,

Det er ved at vaere et par dage siden jeg har vaeret her sidst 🙂 Jeg er begyndt at hygge lidt med WoW igen for at slappe af om aften. Har ikke rigtig spillet siden mid Wrath.

Jeg spiller en Prot Paladin, men en ting jeg har laegt maerke til som irretere mig. Naar jeg er i combat kigger jeg kun paa min action bar. Det er fordi jeg har saa mange procs.

  • Avenger's Shield kan progge og reset den's cooldown
  • Shield of the Righteous kan progge og give mig et ekstra kast selv om jeg ikke har nok Holy Points
  • Hammer of Wrath can progge og give mig et kast selv om mit target ikke er under 20%
  • Word of Glory kan progge, og give mig et free task
  • Hammer of the Righteous har 2 kasts og kan varere paa cooldown.

Alle disse progres goer at jeg faktisk ikke rigtig kigger paa min karakter naar spiller, men har 80% af mit focus paa min action bar, dette irretere mig lidt da jeg lige saa godt kunne spille MUDs.

Jeg har som forsoeg installeret Hekilli og gjort min action bar "hidden when not hovered over". men Hekilli jumper all over the place med hvilken spell jeg skal kaste, saa det er ikke meget hjaelp.

 

Det er ikke det at jeg ikke ved hvordan jeg skal spille min pally, men der er ikke rigtig en rotation da cooldows konstant blive resat osv.

Er dette normalt i Shadowlands? Jeg husker det ikke for at vaere saadan i Wrath, og jeg ved fra min classic account at det ikker er saadan i TBC. Eller er det mig der har missforstaaet noget?

 

Btw ville ogsa dele min battle station med jer 🙂

Cox has reacted to this post.
Cox