Forum

Please or Register to create posts and topics.

Valheim (early access)

PreviousPage 3 of 16Next

Lidt stemnings billeder:

 

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.

Fik lige en ny slags invasion.

"A foul smell comes from the swamp"

Eller noget i den stil.
Og så blev jeg angrebet af Draugr og skeletter.
Så jeg fik lavet mig nogle flere pølser af deres indvolde.

Ah oki, så man får simpelthen at vide hvad der invaderer en vha. meddelsen.

Jeg blev invaderet af greydwarves på min singleplayer og der var meddelsen af "The forrest is moving".

Trolde er så "The ground is shaking".

Er der nogen der ved hvor ofte chests og Burial grounds osv. resetter? Alt vi har været i har været looted

 

@grevsen
tror ikke de respawner,
jeg fandt et par burial grounds der ikke var tømt, men der må være en del flere derude. vi har afterall kun været måske 5% af hele verdenen rundt.
eller måske kan man hive nogle med over fra ens eget spil

Har lige tjekket så meget som muligt om dungeons reset på Steam forum. Lader ikke til at de resetter.

Men rådet var enten at lede længere væk, da der er flere black forrest biomes. Eller at lave en ny verden, tage til den og farme dungeons, for så at tage tingene tilbage til din hjemme-verden.

Den der cart er guld værd når man skal transportere copper eller tin, men man skal satme være hurtig på tasterne når der kommer en 5 meter høj troll der ser rødt mens man trækker vognen 😀

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi

Jeg har linket en portal til nordsiden af øen.
Jeg ved ikke hvor grundigt det er afsøgt.
Jeg mener også jeg kunne se mere land lidt nord for nordsiden, så man kan komme over ved at svømme eller bruge en raft.

Men ellers har jeg også en portal til øen med The Elder, hvor jeg tror der stadig er noget at afsøge, har mest været i syd og øst, hvis jeg husker rigtigt.

Vi er flyttet over på en ny ø syd for start øen, og har her fundet nogle vi kunne loote så vi kunne komme videre og få smelter osv.

 

PreviousPage 3 of 16Next