Forum

Please or Register to create posts and topics.

Onslow søger fast tank + dps med tank offspec

Som overskriften siger, så mangler Onslow en fast tank. Vi er primært et normal mode raidinghold, som dog gerne går HC, når vi har normal på farm. Vi er pt. på 9/10 normal og har haft tries på Denathrius, dog har vores progress blandt andet været ramt af, at vi kun har en fast tank, hvorfor vi hver uge enten skal hive en tank ind udefra eller få en af vores dps'ere til at gå tanking.

Derfor vil vi gerne have en fast tank, som har mulighed for at raide med om mandagen kl. 20-23, du må gerne være en anden class end paladin, da vores anden faste tank er paladin, og det kunne være fint med to forskellige classes. Hvis du er paladin, jamen så finder vi sikkert også ud af det.

Derudover kunne det også være rart med en fast dps med et tanking offspec, som kan træde til, hvis/når en af de faste tanks er fraværende. Hvis du har en alt som kan tanke, så er det naturligvis også en mulighed.

Hvis du synes det kunne være fedt at komme med som tank, så skriv enten her eller fang mig eller @Grandeur på Discord.

Du skal vide, hvis ikke du kender til Onslow, at vi er et hyggehold, med meget stort fokus på netop at have det sjovt. Der skal være plads til fuck-ups og man skal have en forståelse for, at der til tider kan være lidt sjov og spas under raids, ligesom progress heller ikke altid kommer lige hurtigt, men at vi dog har fokus på det, bare i vores eget tempo.

Freejack has reacted to this post.
Freejack

Halløj.

Jeg var med jer i sidste uge som dps, og efter at have set jeres post ang. en tank på både discord, og her vil jeg gerne byde ind som jeres meatshield.

Har i løbet af denne uge tanket et par bosser på Heroic, og føler at jeg er ved at have sådan nogenlunde styr på det efterhånden.

 

-Sutsko-Sutwarr

Fedt, tak for det Sutsko 🙂

Happy to have you.

Som jeg skrev ingame i går, så kommer jeg nok ikke med i dag, men tag fat i Grandeur, så skal han nok tage sig godt af dig.

9/10 ??????? old news da..

Det er en gammel poset som Sgaj tydeligvis ikke har fået opdateret! Vi er jo 10/10 på normal!! 😀

Retail Wow: Tapre Classic Wow: Manacox, Coox SWTOR: Coox, Joldat
Quote from Cox on 4. March 2021, 13:58

Det er en gammel poset som Sgaj tydeligvis ikke har fået opdateret! Vi er jo 10/10 på normal!! 😀

Du glemte vist lige en vigtig detalje der Cox.

10/10 normal 1/10 hc 😀

True Sorry vi er jo HC hold nu! 😀

Retail Wow: Tapre Classic Wow: Manacox, Coox SWTOR: Coox, Joldat