Forum

Please or Register to create posts and topics.

Normal-holdet til Shadowlands (Onslow)

Nyt, gammelt raidhold i Shadowlands

Så er vi på den igen! En ny expansion betyder nye udfordringer og nye muligheder. På raidingfronten vil det også medføre store forandringer for nogle, men ikke for Team Onslow. Vi vil fortsætte som før, med fokus på hyggen og at der er plads til alle, samtidig med at vi også får slået nogle internetmonstre ihjel.

Målet for Shadowlands vil være det samme som de sidste to expansions – vi skal have det sjovt og vi skal have noget loot. Det altoverskyggende krav for at kunne komme med på Onslow er, at man kan klare nogle dumme wipes uden at gå i fuld emo-mode. Det betyder at der skal være plads til alle og som sagt, at man skal være indstillet på at have det sjovt og høre dårlige vitser igen og igen. I forhold til sværhedsgrad, så starter vi hvert eneste nye raid på normal, og rykker så måske op på HC, når vi har fået godt styr på normal.

I forhold til gear og den slags, så vil der som udgangspunkt ikke være nogle krav for at deltage, dog skal man have gjort en indsats for at kunne komme i noget i hvert fald nogenlunde gear – altså ikke møde op i fuldt grønt/blåt gear. Der vil blive forklaret taktikker før hver boss i hvert fald de første par uger, hvis ellers raidleader selv har styr på dem … Der er ikke et direkte krav om at man bruger flasks, pots og den slags, men så længe vi progresser, så er det god stil som minimum at have flasks og food med samt at man har enchanted sit gear og sat gems i de steder hvor man nu kan det. Man skal være på Discord, så RL ved at man hører diverse beskeder, og så man ved, hvad der egentlig foregår omkring en.

Raidtaktikker vil komme på forum, måske også Discord, i tiden op til nye raids.

Under raids skal der være nogenlunde stille under boss fights, så dem der har en særlig rolle, har mulighed for at kommunikere. Ellers er der næsten frit slag. Man må gerne drikke en genstand eller fem under raids, især hvis det er hjemmebrændt, men det er ikke noget krav. Det vil blive tilstræbt, at der holdes 5 minutters pause pr. time, men det kan ikke garanteres, alt afhængigt af situationen.

Den ansvarlige for holdet er som udgangspunkt Sgaj, men da jeg til tider er lidt udfordret af at have tre børn som skal puttes lige omkring raidstart, så vil det nogle gange være Grandeur og Harpos, som står for begivenhedernes gang.

Hvis du synes det her lyder som noget du ikke kan leve uden at prøve, jamen så mangler du i princippet kun én ting – hvor og hvornår foregår det? Og ser du, her har vi faktisk den første, og vistnok eneste, virkelig store ændring fra tidligere år, vi raider nemlig fremover om mandagen fra kl. 20-23.

Invites vil komme i ingame-kalenderen, enten som en lukket begivenhed som man inviteres til, eller som en åben begivenhed for alle members. Venner udefra er også meget velkomne, så længe de bare har styr på hvad de laver og kan holde ud at høre på os andre.

Hvis du stadig synes det lyder fedt, fantastisk eller noget helt tredje, så må du gerne skrive her med charnavn, class og rolle.

Skulle jeg have glemt at tænke på noget i det ovenstående, så skriver I det bare her, så skal jeg gøre mit bedste for at svare, måske endda inden Shadowlands lander 🙂

Sgaj: warrior. Primært dps, men måske som tank, hvis der er behov.

Kan også komme som Paladintank på Mooingknight, men den bliver ikke lvl'et med det samme.

Grandeur/Aluriella War tank/DH Tank primært

tror det bliver warrior der bliver lvlet først nu ser vi kan jo være i bliver overrasket;)

Ha Nissen følger med ;-)€

Jeg frisk.

Med enten:

Navn Blamage, Moonkin, Dps.

Navn Blamfiend, Holy priest, Heal

Before you diagnose yourself with depression or low self esteem, first make sure you are not, in fact, just surrounded by assholes.

Fedt @blamage du skal være hjerteligt velkommen 🙂

Freezze/Freejack

Dk dps måske tank eller Warlock Afflic eller destro