Forum

Please or Register to create posts and topics.

Normal/HC Raidhold (DetSkalHealesVæk)

Page 1 of 2Next

Velkommen til DetSkalHealesVæk,

Vi har fokus på hygge og Normal/Heroic raiding, samt et mål om "Ahead of the Curve".

 

Raid dage:

  • Onsdag: 20:00 - 22:00
  • Mandag: 20:00 - 22:00

 

Vi raider 2 timer, så der er plads til både at putte børn før raid og kunne stå nogenlunde tidligt op næste dag. :slight_smile:
Det betyder også, at når vi raider, så hjælper alle med at løfte deres egen vægt, og det forventes at man deltager ligeså aktivt på trash som på bosser.

 

Krav:

  • Kend boss taktikkerne!
  • Minimum ilvl 190
  • Man må ikke være locked på bosserne.
  • Alt gear enchanted.
  • Consumables til HVERT raid:
    • 2x Flasks
    • 20x Food
    • 20x Oils/Sharpening Stone
    • (potions og runes er ikke krav)
  • Addons: Exorsus Raid Tools, WeakAuras, GTFO, DBM/Bigwigs.

 

Tilmelding vil ske via in-game kalenderen minimum én dag før raid.
Det er som udgangspunkt ikke tilladt at tilmelde sig hvis man er locked, eller allerede er aktiv på andet raidhold i SD, da vi ikke ønsker at stjæle raiders. ☠

Hvis der er spørgsmål, så skriv endelig på Discord (#dshv-chat) eller direkte til mig ingame!

/Rustborn

Tyronick has reacted to this post.
Tyronick

Kæmpe thumps up for det der.

Flere raidhold, det er så fedt!

Rust has reacted to this post.
Rust

Super fedt Rust .  Jeg kender jo en del af jer og bakker jer 100 % op.  😉

 

Rust has reacted to this post.
Rust

tiderne passer godt til mig, Actosupremos, Monk healer (ilvl 183)

Jeg er også frisk 🙂
MsGrumpy, Affliction warlock ilvl 185

Må man støde til en gang imellem om mandagen når det passer ind? Eller ser i helst det kun er faste folk?

Hej Rust.

Mangler i en tank på jeres hold? Vil gerne igang med at raide igen og ville foretrække hvis det kunne være på min guardian.
Den er lige nu ilvl 184.

Jeg har raidet siden Wrath henover forskellige chars. Mit længste progress i et tier var i Antoros hvor vi nåede op til Mythic Aggrammar (Hvor vores guild desværre kollapesede)

Beklager de sene svar.
Jeg skal nok sørge for der kommer raid roster osv. efter jul/nytår-racet er overstået.

@actoprimos
Vi er desværre fyldt på healers lige nu hvor holdet ikke er større, men hvis holdet vokser på et senere tidspunkt, så skal der nok blive et healer spot åbent.

@aronstef
Er din Warlock i Semper Danica?

@strexx
Hvis du er selvkørende og ikke er locked til bosserne, så er du velkommen. 🙂
Du bør dog lige melde dette ud til de andre på holdet ved raidstart, så de også ved at du er vacant.

@dazohan
Vi har desværre ingen tankspots åbne, da de er begge optaget. 🙁
Du skal dog være velkommen til at hoppe med på holdet som DPS, såfremt du kan leve op til kravene ovenfor.

Ikke endnu... Den er på Sunstrider lige nu. Har ikke fået den flyttet over til TarrenMill endnu.

 

https://raider.io/characters/eu/sunstrider/Msgrumpy

hej jeg vil gerne joine jeres raid hold. jeg kan dog kun hver anden uge da jeg de andre uger har børn og de sover ofte ikke før kl den 21.

jeg er holy priest pt har jeg 189 ilvl til raid.

jeg har signet til næste uge. da den 23 kommer til at knibe med at nå det til kl 20. lillejuleaften you know

Page 1 of 2Next