Forum

Please or Register to create posts and topics.

Hvad lytter du til?

12

Synes ikke jeg kunne finde en "hvad lytter du til tråd", så genopliver den lige.

Youtube anbefalede mig denne video.
Jeg er ikke til klovne, men synes det er ret godt.
Udklædningen er fra hvad jeg kan forstå, ikke bare en gimmick, men noget der hjælper fyren med at kunne optræde:

Fedt med en "Hvad lytter du til tråd", den hopper jeg med på. Hører ofte musik, og går tit på opdagelse efter noget nyt.

Selvom covers i nogle tilfælde er gode, så må jeg sige, at jeg langt bedre kan li' R.E.M's udgave af Loosing My Religion. 😉

Da så din post, havde jeg netop sat et nyere album på med islandske Ólafur Arnalds. Nummeret her er lavet i samarbejde med Bonobo, som helt klart også er en artist jeg vil anbefale. Videoen til nummeret her, er selvfølgelig optaget i Island. Der må jeg vist hen en dag. Flot.

Jeg har nok hørt originalen så meget at jeg var klar til et nyt take.
Men jeg var nok også mere interesseret i at høre ham synge, end hvad han coverede.

Jeg er næsten altid mest til originalerne af sange.

Graver lidt i det gamle Shubberne og hører ting der giver noget bedre stemning når nu det bliver tidligt mørkt:

 

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi

Hvis man er til power metal med lidt old school vibes, men stadig nyt, med nogle helt fænomenale musikere, så er der ikke noget der slår den her:

https://ashesofcreation.com/r/QML53EBQ8MSEEECQ

hvis jeg skal straffes med at nynne temaet fra The Mandalorian , uger efter jeg har set serien færdig, skal I også straffes! 😛

Daikoi has reacted to this post.
Daikoi

Hopper også lige med....genfandt glæden i Pearl Jam, de og Nirvana var jo en del af ungdommen.

Uha jeg har godt nok også lyttet meget til Pearl Jam! Jeg tror lige, jeg skal have lyttet mig igennem deres tidligere skiver igen bare for nostalgiens skyld 😀

Retail Wow: Tapre Classic Wow: Manacox, Coox SWTOR: Coox, Joldat
12