Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumOffentligt fællesskab: SpilDual Universe
Please or Register to create posts and topics.

Dual Universe

Page 1 of 2Next

Hej alle

Er der nogen udover mig som overvejer at prøve Dual Universe som nu er gået i beta. Man får adgang med subscription, hvor den mindste pakke er 3 mdr. for 21€. Der er kun en server til US og en til EU hvor der skulle være plads til 40.000 på hver. Da dette spil er player created content, tror jeg ikke solo er specielt sjovt. Man skal være i en større gruppe for at få noget ud af oplevelsen.

 

Er der nogen som kunne have lyst til at starte op sammen i dette spil?

Se denne video for mere info om spillet:

Tidligere forumnavn: Jay

Jeg overvejer det.... men bliver ikke hardcore 😀

Det gør det skam heller ikke fra min side af.
Der er 3 planeter med flere måner til, som er i safezonen.
Så dem som gerne vil bygge/mine og sælge er der rig mulighed for.

Overvejer at joine en Corp, for det er lidt trist solo.

Men vil helst starte en Corp med SD'r.

Tidligere forumnavn: Jay

jeg er igang med at downloade det nu, vil da gerne hygge lidt i det.

Jeg kommer ikke til at spille hardcore, men jeg er frisk på at samle materialer og hjælpe andre derinde.

Umiddelbart virker det som om fokus er på pvp, og det er jeg ikke interesseret i. Så hvis man ikke kan "nok" i PVE områderne er det automatisk quit og uninstall for mig, men det må tiden vise. 🙂

EDIT: Ja, det bliver så et instant uninstall herfra. Det er simpelthen så ringe optimeret. Aldrig har jeg oplevet så lav framerate i et spil med metalvægge og glasvinduer 🙂
Ideen er fin nok, du starter i et tårn hvor du kan se rundt i hele området og få en fornemmelse af hvor flot det hele er... desværre smadrer det fuldstændigt framerate på mit system, så en pc der ellers normalt trækker 60-120 fps i open world spil, ryger ned til noget der føles som 5-10 fps og har den der ulækre slimede forsinkede bevægelse når man forsøger at kigge rundt. Min pc er ellers et godt stykke over deres Recommended Specs og LANGT OVER minimum.

Jeg har prøvet at skifte til forrige driver, nyeste driver, windowed mode, fullscreen, low, high, alt... det kører bare jævnt ringe.

Så jeg smider håndklædet i ringen og erkender mig overvundet, de fik deres 3 mdr. af mig, og det bliver det sidste de får herfra 😛

Quote from Mushizo on 19. September 2020, 13:40

jeg er igang med at downloade det nu, vil da gerne hygge lidt i det.

Jeg kommer ikke til at spille hardcore, men jeg er frisk på at samle materialer og hjælpe andre derinde.

Umiddelbart virker det som om fokus er på pvp, og det er jeg ikke interesseret i. Så hvis man ikke kan "nok" i PVE områderne er det automatisk quit og uninstall for mig, men det må tiden vise. ?

EDIT: Ja, det bliver så et instant uninstall herfra. Det er simpelthen så ringe optimeret. Aldrig har jeg oplevet så lav framerate i et spil med metalvægge og glasvinduer ?
Ideen er fin nok, du starter i et tårn hvor du kan se rundt i hele området og få en fornemmelse af hvor flot det hele er... desværre smadrer det fuldstændigt framerate på mit system, så en pc der ellers normalt trækker 60-120 fps i open world spil, ryger ned til noget der føles som 5-10 fps og har den der ulækre slimede forsinkede bevægelse når man forsøger at kigge rundt. Min pc er ellers et godt stykke over deres Recommended Specs og LANGT OVER minimum.

Jeg har prøvet at skifte til forrige driver, nyeste driver, windowed mode, fullscreen, low, high, alt... det kører bare jævnt ringe.

Så jeg smider håndklædet i ringen og erkender mig overvundet, de fik deres 3 mdr. af mig, og det bliver det sidste de får herfra ?

Rolig nu, det framedrop gælder alle i startområdet, der sker jo rigtigt meget i det område 😀
Husk deres server jo indeholder alle spillere i DU.
Når du kommer 5+ km væk fra distriktområderne kører det som smurt.

Serveren kører langt bedre end da Beta startede.
Jeg har ikke haft fps drops eller lag de sidste par dage.

Der er nogle som lider under dc's når man flyver for hurtigt eller er ved distrikterne, jeg har dog ikke oplevet det endnu.

Jeg har joined en Org som samler flere solo spillere som gerne vil lave handelsaftaler mellem hinanden.

Man kan i princippet alt i non pvp zonerne, men det bedste ore er self ude i PvP zonerne.
Det kan man så købe via Markets.
Man kan bygge alt i non pvp zonerne

Jeg kan smide loc hvis i vil bygge i nærheden af mig, jeg er på start planeten

Tidligere forumnavn: Jay

Min udsigt 😀

du1

Min lille fabrik

du2

Placering på starter planet, ca. 50 km væk fra distrikt området, se den lille ring syd på.

du3

::pos{0,2,4.6748,86.8960,15.0700}    (kan copy pastes ingame)

Tidligere forumnavn: Jay

@sprutorgel hvordan rejser man nemmest ned til dig når man lige er staret? 50km er langt at gå

Quote from Noggs on 2. October 2020, 8:48

@sprutorgel hvordan rejser man nemmest ned til dig når man lige er staret? 50km er langt at gå

Hvis du har fulgt tutorial hele vejen får du en gratis hover vehicle som du kan deploy, husk også at købe en territory claimer til planeter, den som du har fået gratis kan vidst kun bruges på sanctuary moon. Men det er det værste sted at starte..

Du kan adde mig ingame, navn er Sprutorgel.

Tidligere forumnavn: Jay

Oh... tutorial.... den jeg sagde nej til 😀

Quote from Noggs on 2. October 2020, 15:24

Oh... tutorial.... den jeg sagde nej til ?

Ok det skal man gennemføre, du får en masse tools og resourcer til at få en god start 😀

Tidligere forumnavn: Jay
Page 1 of 2Next